Blivit lite sämre?

Jag har läst igenom ett par inlägg från förra veckan och det känns inte riktigt som jag tog dom i mål ordentligt. Så vill jag inte ha det! Själva orsaken är egentligen irrelevant och sannolikt också svårfunnen. Jag kan inte få det ogjort, men jag kan möjligen åtgärda det i efterhand och lära av misstaget. Jag behöver se till försöka se till att ha en bättre idé, prioriterad tid och sinnesro för att skriva hela vägen in  i mål.

Därför har jag nu kompletterat följande ämnen i tidigare inlägg:

Nu skall jag ut och fira GrossPeters födelsedag. Hepp!

IMG_3742

Kommentera

