#blogg100 blev #blogg42

På grund av ett slarvigt fel misslyckades jag igår lägga upp det 43:e dagliga inlägget inlägget på #Baselpappa. Snöpligt. Jag hade ju bestämt mej för att fortsätta och jag hade ju skrivit ett inlägg i rätt tid. Men istället för att publicera hade jag tydligen nöjt mej med att förhandsgranska. Ett klantigt nybörjarmisstag mitt i den värsta jetlagen.

Nå. Jag kommer fortsättningsvis försöka hålla ett lite högre tempo än jag gjorde inledningsvis även om det kanske inte blir sju inlägg i veckan.

Det känns lite för tidigt för att veta vad jag lärt mej av tiden med #blogg100, men kanske kan jag få återkomma i den frågan.

images

Det blev bara 42 dagliga uppdateringar i rad av Baselpappa.

Kommentera

