Jag lever!

Får börja med att krypa till korset och erkänna: det blev ett ofrivilligt långt bloggsommarlov. Ingenting har hänt och det finns inget speciellt skäl. Inget att skylla på annat än lättja. Jag ber oförblommerat om ursäkt för det.

Men härifrån och framåt skall det bli fart igen. Jag tänkte att jag skall backlogga juli och augusti för att sedan åter fokusera på nuet, denna höst och här finns det nog en del spännande nyheter att följa: Jag tänkte visa lägenheten på Utengasse, ett par nya bekantskaper, lilla L skall börja på dagis och jag skall börja läsa tyska och söka jobb.

Men nästa inlägg kommer att handla om flyktingströmmarna som just nu långsamt tar sej genom Europa.

images

Kommentera

