Frågelåda – ställ dina frågor om Basellivet!

Jag försöker, med varierande framgång, skriva 4-6 inlägg i veckan här på #Baselpappa-bloggen. Ofta är det inga problem att komma på vad jag skall skriva om, jag har i regel ett tiotal delvis skrivna inlägg på gång. Där emot är det svårt för mej att bedöma vad ni som läsare tycker är intressant att läsa om. Jag trodde till exempel inte alls att texten om barnakuten skulle bli så uppskattad som den blev.

När jag tänker tillbaks på det fick jag idén att låta er läsare ställa frågor om mitt och familjens Baselliv och på så sätt påverka innehållet lite. Så ta chansen och ställ de frågor du har och be mej utveckla det  du tycker jag missar!

Jag tänkte sedan besvara frågorna i ett eller flera inlägg, alternativt om situationen så kräver, i längre egna inlägg.

Hit kan du skriva frågor:

  • Kommentera under blogginlägget
  • Maila: medinjonas@gmail.com
  • Twitter: @medinjonas
  • Facebook: Jonas Medin
  • LinkedIn: Jonas Medin

Unknown

Kommentera

