Tillbaks!

Hoppsan så fort en månad kan gå. Innan semestern hann jag inte riktigt, så passerade hela semestern med uselt internet och sedan vi kom hem har jag inte kommit mej för att ta upp bloggandet.

Men jag har i alla fall tänkt på dej kära läsare. Flera gånger. Och på bra framtida inlägg. Men trots att det ofta sägs annat så är det inte tanken som räknas. Det är bara publiceringar som räknas i bloggvärlden.

Den som läst bloggen länge minns möjligen #blogg100 från i fjol. Det är en bloggutmaning i regi av Fredrik Wass som bygger på att ett stort antal bloggare bloggar 100 dagar i sträck med start 1 mars. Jag har redan bestämt mej från att avstå från denna utmaning i år. Det finns möjligen inga klockrena skäl, men jag upplevde att min kvalitet gick ner och eftersom jag ändå, normalt, får till 3-4 bloggposter i veckan så såg jag ingen omedelbar anledning att hoppa på utmaningen i år.

Men nu är jag alltså igång igen och detta är de kommande dagarnas tänkta bloggposter:

  • Generell uppdatering/Vad har hänt sedan sist
  • Semestern på resort i Dominikanska republiken
  • Min första anställningsintervju i Basel

Sedan är det tänkt att det skall bli som vanligt igen. Lite om Basel, lite om min vardag och lite på skoj.

adi_respati_im_back

 

2 reaktioner på ”Tillbaks!

Kommentera

